12 februarie 2009

Inventar?!




Ma gandeam sa fac un inventar al lucrurilor care imi plac si care nu-mi plac -eram curioasa daca sunt mai multe cele care imi plac sau cele care nu-mi plac... ca sa stiu ce fel de viata am!! Acum stiu ca n-as termina sa insir ce-mi place. Asta imi da speranta, in ceea ce ma priveste. Interesanta ar mai fi convertirea celor care nu-mi plac in placute. Cred ca asta am facut tot timpul. Exterior si interior. Am incercat sa cred ca daca un lucru nu-mi place inseamna nimic altceva decat ca trebuie sa ma pun pe treaba ca sa-l fac placut. Ca orice problema aparuta in viata - nu inseamna decat ca trebuie sa-ti pui capul la contributie si, cu rugaciune, s-o rezolvi. Pe de alta parte, am mai invatat ca nu toate lucrurile care nu-mi plac - trebuie sa le "fac"placute. Sunt lucruri care desi nu-mi plac, ceea ce genereaza ele pana la urma imi place. Suferinta, de exemplu, nu mi-a placut - am inteles insa ca ceea ce "se coace"in om cand sufera este bun. Asa ca acum o trec la categoria "placute"!


In orice caz mi-ar fi placut o gradina, nu un balcon. Asa ca n-am putut face decat sa incerc sa transform balconul in gradina! Nu stiu daca ar place tuturor -si nici nu e nevoie-, mie mi-a placut, desi se poate si mai bine. Deci, 2 poze cu balconul nostru in vara trecuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
 
◄Design by Pocket