9 mai 2009

Daca are cineva probleme...

...cu puricii sau alti daunatori de plante, eu am avut probleme cu violetele mele, au aparut niste chestii albe care deveneau lipicioase si capatau aspectul unei vopsele albe, daca pot spune asa... Am una "veterana" si mama, din care am luat o frunza si acum o am si pe "fiica", ambele inflorisera si brusc s-au umplut de chestii albe. Am folosit "Mospilan", este un praf care se dizolva in apa si se pulverizeaza planta cu aceasta solutie. Pliculetul meu continea 3 gr, am impartit praful in 4 parti si o parte am dizolvat-o in 2 l apa. Dupa indicatiile vanzatoarei de la magazinul de seminte din piata de langa mine. Mi-a fost teama sa nu imi moara, violetele nu se pulverizeaza, nici nu se uda decat in farfuriute, dar desi am stropit-o din plin, ferind doar florile, nu a patit nimic, in schimb am scapat complet de "albiciosi". Doamna de la magazin mi-a spus ca este eficient la toti daunatorii. O cred, rezultatele de pana acum m-au convins.
Acestea sunt violetele mele acum, dupa tratament si vindecare...( ultima e "fiica"...inca micuta!)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
 
◄Design by Pocket