3 aprilie 2009

Leapsa de la Dana

Raspund cu intarziere-pentru care imi cer scuze- Danei -http://fiifericit.blogspot.com/ -care mi-a pasat o leapsa -"ce te face sa te lingi pe degete"...
Chiar asa, "sa ma ling pe degete", cred ca nu prea ma mai face nimic, sunt alimente care-mi plac mai mult dar nu sufar dupa ele... Imi place ciocolata, fireste, imi plac pestele, compotul de visine, sarmalele cu mamaliga(tare, de tara), urzicile cu usturoi si mamaliga, mancarea de masline, salatele de toate felurile, telemeaua de oaie, inghetata, fructele de toate felurile... aaa, si fasolea "icre",cea uscata, "batuta", cu ceapa verde si usturoi...! Cam amestecat, deh...
Sa dau mai departe leapsa?! O dau, celor care n-au "luat-o" deja, din lista mea de bloguri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
 
◄Design by Pocket