12 septembrie 2009

Stie cineva...

...ce daunator am aici? Si cum as putea scapa de el?
Asa arata unele frunze de la zorele, dar se intinde si la celelalte. In fiecare an cam pe vremea asta patesc asa. Eu credeam ca sunt omizi de la teiul din fata, dar acum cred ca am si omizi dar si altceva, frunza asta are o boala, nu e atacata de omizi -cred...
Mi-a inflorit si asa ceva - cred ca e ochiul boului - dar foarte mica si anemica, din cauza bolii asteia.

Doar vajnicele mele urzici nu-mi fac nici un fel de probleme!


Astept ajutor de la voi si va multumesc anticipat!
Aa, SCUZE ca nu raspund la comentarii, este pentruca nu pot, nu stiu ce se intampla, o sa mai cercetez problema...



Un comentariu:

  1. Despre boala zorelelor, cel mai bine este sa iei o frunza si sa mergi la un magazin de fitosanitare, sa o arati vanzatoarei si sa ceri ceva pentru tratat boala. Eu asa fac si pana acum am rezolvat de fiecare data.
    In prima poza, frunzele par atacate de vierme. Cauta bine pe dosul frunzelor si o sa gasesti un vierme verde si eventualele excremente. Il omori si...gata! Sau ceri ceva cu care sa pulverizezi plantele pentru ca acesti viermi sunt mari amatori de muscate, spre exemplu, mie mi-au mancat chiar inflorescentele de la muscatele curgatoare.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
 
◄Design by Pocket