13 mai 2009

In balcon

Cam asa arata urzicile acum, tare mi-s dragi, o parte le-am tinut in casa si o parte le-am plantat in jardiniera afara, acestea din urma s-au dezvoltat mai putin(probabil din cauza frigului).
Aici sunt la gramada de toate felurile, inca nici eu nu stiu de care, doar condurasii ii stiu -si trifoiul. Sunt tare curioasa ce flori vor creste aici, am pus" mixt pentru jardiniere".

Aici am "un strat de flori"!!! Si urzicutele care au stat afara.


Trifoiul care a fost plin de flori, acum e plin de frunze, nu stiu de ce.



Vedeta vedetelor, regina-noptii colorata, rosie sau mov sau galbui-verzui, nu stiu, seminte plantate de fi-miu( pentru mine) si experimentul e declarat reusit, dar lui ii reusesc toate (toate, adica si cele rele -m-as fi putut totusi lipsi de ele...)
Dezavantaj: acestea colorate nu miros.





Muscatele sunt de data asta o surpriza, m-am plictisit de cand sunt tot inflorite, desi nu prea au soare si nu le-am pus fertilizator. Uneori am uitat sa le pun si apa (stiu, mi-e rusine).




Un colt de balcon, acum. Mai sunt multe de crescut, au rasarit si sunt destul de maricele si zorelele si coltunasii cataratori si tufele(nu stiu cum se numesc, niste tufe cu flori multicolore care infloresc non-stop, florile se deschid spre seara si miros frumos). Acum depinde mult de vreme, daca va fi o vara tot caniculara, voi pierde iar o parte din ele.Mereu ma gandesc la cei cu gradini, cat de greu trebuie sa le fie cand pierd plante din cauza caldurii exagerate.Doamne, da vreme buna, sa se faca toate roadele!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
 
◄Design by Pocket