21 iunie 2009

Floricele...

Am mutat o parte din urzicute la locul definitiv. Nu reusesc sa prind in poze frumusetea combinatiei, in realitate arata mult mai bine.




Aici este draguta mea Canagiugiuc, dupa cum mi-a spus Marilena ca se numeste aceasta floricica tare frumoasa!

Este deosebit de frumoasa si daca la inceput am fost usor dezamagita vazand ca e alba, curand am apreciat-o poate mai mult decat daca ar fi avut alta culoare. Este de-o gingasie ...





Un arbust cu care am facut cunostinta asta-iarna, cand fiul meu mi-a adus ramurele cu bobite portocalii care se deschideau si aparea ceva alb - o frumusete, am pus in apa o ramurica in speranta ca o sa faca radacini si ... a facut! Acum a crescut, la un moment dat a inflorit - nesemnificativ, ciudat, verde - apoi s-a dezvoltat tot mai mult... Ramane verde si iarna si... nu stiu cum se numeste!




Sporul casei - varianta ''batuta''.





O galbenea delicata, din mix-ul de jardiniera.







Daaa, desigur, condurasi!!!











6 comentarii:

  1. Am făcut în dimineaţa asta o plăcută plimbare în micuţa ta grădină botanică :)
    O zi plină de florile bucuriei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Canagiugiuc cu flori albe am si eu pentru prima data anul asta. Nici nu stiu de unde a rasarit! Pana acum am avut o varietate de nuante de roz si ciclam, anul asta am de la alb pana la mov inchis. Sunt superbe! Sa iei samanta dupa ce se usuca florile, va face un fel de teci prin toamna asa. Semintele trebuie sa fie inchise la culoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Mariana, multumesc de vizita si de urari!O zi frumoasa iti doresc!
    Am inteles gresit sau ai si tu o gradinuta? Pe cand poze?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Marilena multumesc, am sa incerc, nu stiu daca va rezista atat, deja apar daunatori pe care nu stiu sa-i combat si inca n-au fost calduri mari...Stii, bobocii erau de un roz pal, sidefat,apoi cand s-a deschis floarea a fost alba! Cine stie, poate daca reusesc sa iau seminte de la ea, anul viitor vor aparea si roz!! Ca la tine, de nu stii de unde au aparut atatea culori!Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme cu daunatorii, planta e foarte rezistenta, eu nu am stropit cu nimic si au fost superbe.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da Doamne! Multumesc pentru incurajare!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
 
◄Design by Pocket