22 iunie 2009

Testati-va rabdarea!

Acesta este un curmal.
Ce faci cand copilul vrea un curmal ? Cumperi curmale si dupa ce se mananca, pui un sambure - sau mai multi...- in pamant .
Si astepti.
Astepti.
Mult si bine.
Cand ai pierdut orice nadejde de a vedea rasarind ceva curmali, probabil vei observa ca iese, verde, cat un ac - da, curmalul.
Acum cred ca depinde de fiecare, cam cand isi pierde nadejdea. Teoretic, dupa 45 de zile trebuia sa rasara. A rasarit dupa 3 luni.
Incercati!!
Aaa, este foarte frumoasa frunzulita, se deschide ca un evantai! Si cu rabdarea nu se termina aici, caci cresterea se produce cam in acelasi ritm demential!

5 comentarii:

  1. Buna, Ivona! Exact asa e cum zici tu..cand ti-ai pierdut rabdarea atunci apare.Era sa stric ghiveciul cu samburele, pus deja incoltit, de cateva ori si totusi l-am lasat,ca acum sa vad c-a rasarit :).Si mai am unul de anul trecut care-i doar in 2 frunze si unul mare mare,de mai multi ani...vreo 10?nu mai stiu :)
    E ca un evantai,asa sunt primele 5,6 frunze abia apoi apar cele franjurate.Sa-ti traiasca si sa se faca mare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eliza, bine-ai venit! Sunt onorata, si nu glumesc! Deci nu sunt singura care face experimente ce par sortite esecului?!!! Dar iata ca nu e cum pare!Noi il iubim tare mult pe-asta micu',ne-ai incurajat la fix, sa stii,deci va supravietui si va creste!!!Multumim mult!! Si tie sa-ti mearga din plin toate! M-am gandit la tine zilele astea, ca a plouat si stiu cata nevoie aveai! Zile minunate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, iarta-ma te rog, Elisa, am scris asa repede si am gresit numele, te rog din suflet iarta-ma!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos! As incerca si eu acest experiment!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adela draga, cred ca merita! A, daca vrei sa incerci, intai trebuie sa tii samburii in apa calda 2-3 zile, apoi ii plantezi!Uite ca am uitat sa scriu asta.Si serios e un bun exercitiu de rabdare!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin
 
◄Design by Pocket